Terapie magică cu pietre de Jad

casa3

Frumoasă și sănătoasă – o expresie cunoscută, dar și dorită de multe persoane. Oricine are o maladie știe în primul rînd că trebuie să-și facă o programare la medic care ne inundă cu tot felul de medicamente ce fac bine unui organ, dar îl distrug pe altul și tot așa mergem în fiecare an și tratăm cîte ceva.

Eu, pe lîngă medicamentele din farmacii cred și în puterile magice ale medicinei netradiționale, în masaj, în ierburi (caz real este sora mea care s-a vindecat așa după ce a petrecut în spital din 6 în 6 luni vreo 4 ani).

Recent, chiar de ziua mea, am decoperit o altă metodă plăcută și extrem de benefică celor cu probleme la coloană, la rinichi (stimulînd eliminarea calculilor renali şi detoxifierea), celor cu afecţiuni reumatice  – masajul terapeutic cu pietre de jad la Casa Jad Boutique din București. Acestea sunt extrem de benefice pentru sănătate datorită elementelor vitale din componenţa sa – minerale, calciu, magneziu, fier. Au capacităţi extraordinare de întărire a sistemul imunitar şi o energie vindecătoare.

Imediat ce am început masajul pe patul cu pietre de jad și raze infraroșii am simțit o stare de relaxare, de bucurie, toate vertebrele se întindeau pe rînd, eliberînd presiunea din coloană, orice durere a dispărut ca prin minunte, simțeam cum fiecare mușchi era întrepătruns de bucuria căldurii binefăcătoare a razelor infraroșii. Totodată mi s-a făcut și o detoxifiere profundă prin termoterapie. Razele infraroșii, conduse în corp prin piatra de jad naturală, au făcut posibilă o curățare profundă a pereților colonului unde se acumulează reziduuri. De fapt, Oana, managerul Casei Jad, îmi explica că persoanele cu probleme grave ca insomnii sau depresie, oboseli cronice, instabilitate emoțională au găsit remediul cu un astfel de masaj.

casa

De peste 5.000 de ani, jadul este cunoscut în China drept “piatra regală” sau “piatra magică”, avînd o semnificație specială, comparabilă cu cea a aurului și a diamantelor la noi. Este piatra curajului, dreptății, echilibrului, generozității și păcii, aduce noroc și sănătate.

 

Lasă un comentariu