RSS

Dimineţi stropite cu rouă de iubire

27 Ian

ei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– De ce nu dormi iubitule? îl întreabă ea uimită pe la ora 5 dimineața.

– Te privesc și nu mă satur. Nu am somn pentru că sunt fericit lângă tine, îi șoptește la ureche în timp ce o cuprinde mai strâns la pieptul lui puternic.

– Somn uşor iubită scumpă. Tu dormi, eu o să te veghez atent.

De ceva vreme a înțeles ce este liniștea, de ce trebuie să aibă răbdare și cât de important este să ai alături o persoană ce-ți trimite gânduri pozitive. Atunci când prietenii îi spuneau că dragostea vine când o aștepți mai puțin, când nu o cauți, dar îți deschizi larg brațele și trăiești fiecare clipă, ea a crezut și a fost sigură că Universul îi va aduce cel mai frumos dar – sufletul pereche. Fericirea zilelor senine, a gândurilor curate, a emoțiilor plăcute ajută pe fiecare să-și îndeplinească dorințele, să primească iubire și omul drag alături. Liniștea sufletească este totul. Clipele petrecute alături de persoana iubită sunt memorabile și unice. Iar dacă avem ocazia să le trăim intens să-i mulțumim celui de lângă noi pentru că există.

– Chiar că ești o deosebită.

– De ce?

– Pentru că exiști.

– Tu mă faci fericită.

– Tot timpul vreau să te văd fericită și eu să iau din fericirea ta și tu să-mi dai din a ta și să ți-o întorc înapoi și tot așa.

– Dacă o să avem timp…

– Timpul îl facem noi. El există și e al nostru.

– Nici nu vreau să mă gândesc ce făceam fără tine dacă nu apăreai în viața mea.

– Eu nu am apărut…… eram tot timpul, doar ne-am întâlnit.

– Scumpule nu m-am înșelat când am crezut că ești cel mai adevărat bărbat ce poate fi lângă mine.

– Ești o bucurie pentru mine. Și eu mă simt un norocos că te am pe tine.

El m-a învăţat să ador liniştea… Agitație mereu. Fiecare are nevoie de ceva de la tine. Toți te stresează cu deadline-uri, familia are nevoie de tine, prietenii vor să te vadă, colegii de birou au nevoie de tine, trebuie să mergi la sport, cursuri, la masaj, trebuie, trebuie, trebuie…, dar tu când ești cu tine? Când discuți despre relația armonioasă dintre voi prietenele sau copilul mic din ființa ta care are nevoie de ajutor? De multe ori reușim să fim cu toți, dar nu reușim să fim cu noi.

– Scumpuşoara mea dragă abia aştept să te văd, iubițico. Vreau să stau cu capul pe pieptul tău ca un înger și să tac.

– Te vreau mereu așa nebun… lângă mine.

– Nebun după tine poate, așa da. Te simt lângă mine tot timpul pentru că te am în gânduri.

Răbdarea de a aștepta cel mai prețios dar de la Dumnezeu este o artă. Să poți trăi fără a iubi este un chin, dar minunile se întâmplă, or credința că tot ce este mai bun se îndeaptă spre tine te ajută să găsești perfecțiunea. Crede cu tărie că totul este pregătit și ai răbdare. Nimic nu poate fi întâmplător, totul este predestinat. Analizând pe parcurs lucrurile găsești explicații și, da, ești fericit pentru că ți s-a întâmplat anume ție.

– Eşti cel mai scump lucru din viaţa mea. Te iubesc!

– Eşti cea mai dulce copilă. Faptul că ești undeva ….mă face fericit. Chiar dacă nu am putut să îţi arăt până acum că te iubesc cu adevărat, pe viitor aş vrea ca toate paginile pe care le scrii tu să fie despre noi.

– Ador să adorm așa lângă tine. Tu mă cuprinzi strâns.

– Strâns, strâns, cât să nu te sufoc. Ne vedem în vis oricum.

– Ne întâlnim acolo peste câteva minute.

– Acolo nu există timp, spațiu, probleme, distanță…doar noi, doi. Noapte bună iubită scumpă, te iubesc!.

…. Știi de cine mi-e cel mai dor acum, scumpo? Nu de tine… de NOI!

P.S. Material publicat în revista on-line ea.md.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 27 Ianuarie 2016 în Trăiri

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
