RSS

Cel mai dur adevăr: Te iubesc!

30 Ian

inima

 

 

 

 

 

 

Simți fericirea? Plutește în aer. Zboară. Se joacă cu noi. O vezi, iubitule? Ea e fericită alături de noi, se bucură pentru noi. Aseară când m-ai luat de mână și m-ai urcat încet pe fotoliul din sufragerie am crezut că vrei să-mi spui ceva, dar tu ai tăcut. De ce? M-ai cuprins strâns, ai închis ochii tăi mari și ai început să mă săruți. Nu mi-ai spus nimic, îți auzeam doar răsuflarea și bătăile inimii tale. Erai emoționat și pierdut. Încercai să spui ceva, dar nu am auzit nimic.

– Scumpa mea, tu rămâi un mister încă pentru mine, drăgălașa mea.

De ce nu știm să prețuim oamenii atunci când îi avem alături? De ce nu știm să le spunem mulțumesc pentru că există pentru noi. De ce înțelegem prea târziu că nimc nu mai poate fi întors? De ce suntem mici, neajutorați când suntem triști? De ce credem că le știm pe toate și nu avem răbdare?

– Scumpa mea cea mai scumpă și draga mea dragă.

De câte ori îți spuneam că sunt fericită alături de tine tu zâmbeai, îmi cuprindeai fața cu ambele mâini și mă priveai atent. Uneori mă priveai fără să spui nimic minute în șir, îți mai amintești? Apoi te jucai în părul meu, iar eu te cuprindeam cu drag.

Da, dar îți amintești atunci când a sunat cineva la ușă, iar eu am alergat să deschid crezând că ești tu și am fost dezamăgită să văd că m-am înșelat. Ți-am spus de atâtea ori să-mi scrii, să mă suni, să vii să mă vizitezi. Tu ești fericirea mea. De ce? Pentru că te iubesc. Tu mă iubești? Nu aud. De ce nu vorbești cu mine? Ești supărat? Trist? Sau poate nu m-auzi?

Îți mai amintești atunci când ne plimbam de mână prin parcul imens și tu ai găsit o floare de mac și mi-ai dăruit-o știind că-mi plac florile roșii de mac. Eu am cuprins fericirea și am creat cel mai frumos cerc de iubire din univers alături de tine. Ai știut?

Simți fericirea? Ea este alături de noi!

P.S. Material publicat în revista on-line ea.md.

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 Ianuarie 2016 în Gînduri

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
