RSS

Imaginea este esența ce face diferența – pentruea.md

01 Apr

pentruea

Cum mă simt atunci când port ceva nou și care-mi place foarte mult? Sunt fericită. Radiez de bucurie. Zâmbesc continuu. Sunt plină de viață. Găsesc motive să mă văd cu multă lume să mă admire. Aștept complimente. Sunt foarte pozitivă.

Aceeași stare de exaltare și de bucurie o simte la moment și echipa de la revista pentruea.md (asta e părerea mea :)) după ce au schimbat într-o formă atât de reușită fața site-ului. Este mai ușor de navigat pe site, de găsit informația dorită, culorile sunt foarte potrivite, pozele sunt într-un format mai mare, mai vizibil. Totul este bine aranjat, este foarte atent structurat.

Calitate, simplitate, dar un simplu spre elegant. Materiale dintre cele mai interesante, rubrici dintre cele mai diverse și pentru toate dorințele. Este o revistă pentru toată familia ce merită să o urmărim zilnic pentru că doar fiind informați din prima sursă suntem primii care află cele mai interesante noutăți.

Mă bucur să văd proiecte ce pot schimba vieți, interviuri cu întrebări deștepte și sfaturi foarte bine alese. Citind din experiența altor persoane învăț sau fac o comparație cu ceea ce sunt și ceea ce am sau unde vreau să ajung și cum să fac.

Totuși, a câta oară mă conving că imaginea cotează sau este esența ce face diferența.

Această schimbare este foarte benefică pentru un mijloc de primăvară. Vă felicit, călduros, dragă echipă minunată a revistei pentru femei, pentruea.md.

Mulțumesc, Nadia Darie, editorul revistei, pentru că te gândești la mine, cititorul tău fidel, și încerci mereu să mă surprinzi.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 1 Aprilie 2015 în Pur şi Simplu

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
