RSS

Mulțumesc că te-ai trezit pentru mine

11 Dec

multumesc1

 

 

 

 

 

– Te-ai trezit vreodată cu zâmbetul pe buze?

– Da!

– Serios? Când?

– Păi, se întâmplă în fiecare dimineață.

– Ai atâtea motive de bucurie în fiecare zi?

– Bineînțeles! Mă trezesc îmbrățișată de mâinile puternice ale iubitului meu, într-un dormitor mare creat special pentru noi, la ora la care vrem noi (maxim 8:30), iar peste zi știu că mi se vor întâmpla doar lucruri minunate (cel puțin la asta mă gândesc frecvent) și câte odată îmi șoptește: ”mulțumesc că te-ai trezit pentru mine”.

Am auzit această discuție plăcută dimineața în metrou, în timp ce gândurile mele alergau zburdalnice către punctele trecute imaginar din planul zilei. Sigur că le-am oprit și le-am ordonat să proceseze atent tot ce au auzit pentru că dorințele mele spun că vor și ele atâta fericire.

nisip1

 

 

 

 

 

 

Într-un oraș mare așa ca București, în lumea tuturor ofertelor și a posibilităților, în agitația traficului de fiecare zi, în febra mulțimii pe care o vezi zilnic la semafor sau a sutelor de telefoane și e-mailuri pe care le trimiți sau le primești zilnic uiți efectiv de bucuria de a te iubi și de a aprecia lucrurile simple. Ai prins verde la semafor – uhh ce bucurie. Ai primit un telefon cu răspuns pozitiv – bucurie. Te-ai văzut cu o prietenă – ai o stare de plăcere. Ai avut cu cine face un selfi – motiv de bucurie.  Ai o minte sănătoasă, o inimă blândă, o gândire pozitivă, energie și dorințe – deja e foarte bine. Te poți considera un om norocos.

Totuși ceva îmi spune că dorințele oamenilor sunt mai puternice decât trăirile. Visele și speranțele le acaparează mintea și o face să vadă lucrurile doar în viitor alergând în galop după o viață mai bună. Și atunci întreb, oare ceea ce trăiești la moment nu contează?

Vă provoc la o dezbatere publică, dacă e cazul, să vedem, totuși, ce înseamnă fericirea pentru fiecare.

Știu că este o stare de bine, dacă e să o descriu pot înșira zeci de propoziții prin care spun cum o simt eu, cum este să fiu fericită, ce fac atunci când sunt fericită, când a fost ultima dată când am simțit acest sentiment și lista poate continua. Nedumerirea mea, de fapt, este de ce trebuie să așteptăm anumite momente, evenimente pentru a fi fericiți?

P.S. Șampanie. Etajul 11. Terasă în centrul Bucureștiului, puțin după ora 19:00. O adevărată revelație. Mulțumesc!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 Decembrie 2014 în Trăiri

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
