RSS

Pisicile nu mor niciodată

30 Apr

pisica1

 

 

 

 

 

 

P.S. Material publicat allfun.md

Un mieunat greoi şi foarte dureros aud dintr-o dată de afară. Alerg speriată la balcon, acolo unde de obicei se încălzeşte la soare sau priveşte lumea de la înălţimea etajului 7 pisica noastră, cea albă. În timp ce mă apropii încep să tremur, presimt ceva. Deschid uşa – nu-l văd. Mă apuc de bara balconului, pentru că simţeam că-mi pierd controlul, privesc în jos – simt înţepături în inimă.

Un ghem mare de blană albă stă întins jos, pe pămînt. Încep să tremur instantaneu şi nu ştiu ce să fac. Caut telefonul disperată şi-l sun să vină cît de repede poate acasă că a căzut pisicul. Mă aşez pe fotoliul din sufragerie şi tremur toată, nu am curaj să merg jos, să-l văd. Dacă nu mai răsuflă. Nu. Nu pot să văd aşa ceva. Mă rog să fie bine.

Totul cred că a durat vreo 15 minute. Momente destul de dificile pînă am primit un telefon şi mi-a spus că pare să fie bine pisicul şi este în drum spre medicul veterinar.

Acum îl ţin în braţe şi mă strînge cu lăbuţele-i mici parcă îmi spune să nu îl las să i se mai întîmple ceva. Medicul ne-a spus că nu are decît o sperietură puternică şi i-a administrat o pastilă de liniştire. E o minunăţie ce n-o putem, dar nici nu vrem să o explicăm. Suntem din nou împreună şi asta e cel mai important.

P.S. Cîţiva ani în urmă, mama pisicului, care-i seamănă identic, a avut de trecut exact prin aceeaşi experienţă tragică, doar că ea a avut o luxaţie de picior.

Învăţăm în fiecare zi să ne iubim aproapele şi să-l respectăm după felul în care ne vorbeşte, ne priveşe, ne caută, ne atinge.

Învăţăm în fiecare zi să ne iubim.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 30 Aprilie 2014 în Trăiri

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
