RSS

Dumnezeu a creat femeia…

11 Ian

multumesc

Deseori se întîmplă să mă gîndesc, în mica intimitate ce mi-o creez dimineaţa înainte de a mă ridica din pat, că trebuie să fiu mai atentă la fiecare gînd pentru că mai tîrziu sau mai devreme se materializează. Orice dorinţă este auzită, verificată şi dăruită atunci cînd suntem pregătiţi. Mă bucur ca un copil, cînd primeşte ciocolate, la gîndul că am alături prieteni adevăraţi şi foarte dragi inimii mele. Prezenţa lor mă linişteşte, mă face fericită şi mă încurajează să creez şi să cuceresc noi idei.

Admir cu nesaţ oamenii deştepţi, inteligenţi, cu rădăcini nobile, pe cei care sunt mereu în căutare de cunoştinţe noi. În acest sens, sunt profund recunoscătoare părinţilor care percep necesitatea multiplelor activităţi în dezvoltarea copilului sau copiilor săi şi le mulţumesc părinţilor mei care au investit foarte mult în educaţia mea.

De cînd am început activitatea proiectului meu de suflet, şcoala ABeZe, noiembrie 2011, percep total diferit ceea ce este în jur, dar şi maniera deosebită de a fi a persoanelor. De fapt, activitatea pe care o desfăşor, o percep, ca o binecuvîntare oferită de Cel de sus mie, cea prin care ofer oamenilor fapte bune, prin care îi ajutăm pe beneficiarii noştri să devină altcineva. Fiecare curs are un specific şi o însemnătate aparte ce contribuie la dezvoltarea intelectuală, la schimbarea de atitudine, de comportament.

Astfel, sunt mîndră să citez cîteva rînduri din Biblie dedicate femeilor puternice, interesante, care ştiu şi obţin ceva în viaţă.

“Atunci cînd Dumnezeu a creat femeia un înger s-a apropiat, a atins-o şi a spus.

– Dar ai făcut-o aşa de fină, Doamne!

– Ea este fină, a fost de acord Domnul, dar am făcut-o şi puternică. Nici nu ai idee ce poate îndura sau realiza.

– Va fi în stare să gîndească? a întrebat îngerul.

– Nu numai că va fi în stare să gîndească, i-a răspuns Dumnezeu, va fi în stare să raţioneze şi să negocieze”.

***************************

P.S. Dezvoltarea personală este cea mai sigură investiţie ce te ajută să obţii întotdeauna rezultate pozitive. Eu nu impun pe nimeni să schimbe ceva, eu doar îi sugerez.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 Ianuarie 2014 în Trăiri

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
