Investesc puțin, dar cîștigă milioane

training

O pot spune cu certitudine: fiecare persoană care investește puțin cîte puțin în dezvoltarea propriei persoane sau a copiiilor săi peste ani va cîștiga milioane de mulțumiri, de răspunsuri pozitive sau de aprecieri.

Cred cu fermitate că societatea noastră va reacționa tot mai bine și mai pozitiv atunci cînd se vor organiza diferite training-uri, ateliere de dezvoltare personală. Din facultate, de cînd am fost și eu parte a acestora am devenit o persoană mai puternică, am cunoscut oameni extraordinari, am călătorit mai mult.

Mă bucur enorm pentru copii a căror părinți investesc în dezvoltarea personalității lor. Sigur, este imperial necesar să frecventeze școala, liceul, facultatea, dar asta este foarte puțin. Cei școliți și în alte părți decît la cea de bază se evidențiază, au mai puține emoții. Deoarece lucrează asupra felului de a fi cu adevărat, în schimb școala ne ajută să punem doar bazele ființei noastre.

Atelierele, cursurile, training-urile organizate de Centrul de dezvoltare personală „ABeZe” sunt un exemplu viu unde pot vedea în fiecare săptămînă, lună aceste trăiri ale oamenilor mulțumiți de rezultatul obținut.

De mai bine de un an am norocul și marea plăcere să fiu trainer, ceea ce m-a schimbat esențial și m-a ajutat să lucrez mai mult asupra propriei persoane.  Recent, la o întîlnire a formatorilor desfășurată la București m-am convins odată în plus că pentru a fi un bun trainer e nevoie de carismă, de încredere, de un „contact” amabil cu oamenii și dorința de a persevera mereu.

În același context, sunt sigură că investind puțin cîte puțin veți cîștiga milioane în viitor.

Cu gînduri pozitive, ne vedem aici.

Lasă un răspuns

