RSS

Mierea copiilor – poveştile

22 Dec

jurnalul cu povesti

Când eram mici mama sau tata ne citea poveşti. Fiecare copil le adoră şi îşi doreşte ca sfârşitul frumos de acolo să devină realitate şi pentru el. Îmi amintesc cu câtă bucurie savuram fiecare cuvânt rostit de părinţi mai ales dintr-o carte nouă.

În preajma sărbătorilor de iarnă, textiera Viorica Nagacevschi, a venit cu o altă noutate pentru copii cuminţi. Jurnalul cu poveşti, o carte în format audio, realizat de Jurnal TV, un alt fel de a spune „Noapte bună”.

„Această carte a fost o provocare pentru mine şi cel mai nesigur proiect în care m-am implicat. Motivul este simplu: atunci când scrii pentru un public matur este cu mult mai uşor să alegi gândurile şi cuvintele, decât pentru un cititor copil, care nu ştii cum va înţelege cele scrise. Mi-am adus aminte de copilăria mea şi a copilului meu ca să descopăr cele mai interesante subiecte şi totodată să aduc şi o morală care îi va ajuta pe părinţi de povara întrebărilor: de ce? Am avut la dispoziţie câteva săptămâni şi doar pe final – câteva nopţi, deoarece cei de la Jurnal TV au mai dorit câteva”. Îmi spune Viorica Nagacevschi.

Autoarea cărţii se va bucura pentru copiii care găsesc în aceste poveşti zâmbetul şi jocul eroilor preferaţi. „Cred că ei sunt cei mai sinceri şi doar aşa pot să verific dacă mi-a reuşit ideea sau nu”, mi-a mai spus Nagacevschi.

Faceţi un cadou frumos şi util copilului vostru. Procuraţii un audio book din librăriile Pro Noi.

DSCN8361

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Decembrie 2012 în Gînduri

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
