RSS

Strălucesc de curăţenie

01 Dec

bradut lumini

Se spune că a face curăţenie este un moment bun să elimini acumulările de praf şi să reorganizezi lucrurile pentru un alt sezon. Aceasta îl poate ajuta pe fiecare să menţină atmosfera proaspătă, cu mai puţine lucruri nefolositoare. În plus, eliminarea prafului poate preveni îmbolnăvirea în sezonul virozelor🙂.

Măturăm totul din casă!!!

Hmmm ce poate fi mai senzaţional decât plăcerea interioară. Acea stare care te ţine într-o atmosferă feerică, sus, cât mai sus. Bucuria reîntâlnirii, a discuţiilor plăcute, a lucrurilor frumoase cu multe fărîmituri de siguranţă. O atingere uşoară a unui licăr de speranţă mă cuprinde strâns şi nu mă lasă din braţe. Mii şi mii de idei mişună deasupra mea în timp ce culeg zilnic speranţe din palma ta.

Văd în jur multă simplitate şi sinceritate. Am parte de încurajări de la oameni dragi şi de multe, multe surprize.

E 1 decembrie. Prima zi de iarnă. În sfârşit a sosit luna cadourilor, luna oamenilor buni, darnici şi mai îngăduitori. Eu am început schimbarea, dar voi?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 1 Decembrie 2012 în Trăiri

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
