RSS

8 NOIEMBRIE

12 Noi

Deseori auzeam vorbindu-se că lucrurile neplanificate se întâmplă mai plăcut şi mai bine. Bineînţeles, niciodată nu am crezut până joi, 8 noiembrie. Pentru mine această zi a devenit extrem de importantă, cei apropiaţi ştiu de ce. Cu ceva timp înainte mă gândeam să organizez o mică petrecere, apoi am decis că este totuşi prea devreme.

Marţi, dis-de-dimineaţă primesc o invitaţie la o petrecere privată, pentru joi, 8 noiembrie, unde vor fi în jur de 100 de femei. De fapt, Olesea Nastas, o tânără bloggeriţă, a decis, ca după un an de discuţii pe net cu toate acestea femei, să le cunoască şi la faţă. Petrecerea cu genericul „Tânără, frumoasă şi devreme acasă” chiar i-a reuşit, îmbinând cu atâta dibăcie multe momente frumoase. Câteva fetiţe, absolvente a şcolii Manierelor Elegante „ABeZe” au deschis petrecerea cu un minispectacol despre bunele maniere. Apoi a urmat multă muzică bună, socializare plăcută şi desigur multe poze.

Miercuri seara mă contactează Blondu de la postul de radio AQUARELLEFM şi îmi lansează o invitaţie pentru joi dimineaţă la discuţii despre bunele maniere. Astfel, de la ora 10:00 la 11:00, într-o emisiune LIVE, am oferit sfaturi pentru un comportament manierat.

După o zi plină de trăiri frumoase, vreau doar să mulţumesc celor care mă susţin în tot ceea ce fac. Şi sunt mulţi, şi eu tot le mulţumesc!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 12 Noiembrie 2012 în Trăiri

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
