Sunt o norocoasă, dar tu?

Mereu suntem în căutare de idei, avem zeci de dorinţe pe care trebuie să le îndeplinim, încercăm să evoluăm… pozitiv, dar pentru aceasta este nevoie mereu de investiţii colosale în propria persoană. Deşi eşti absolvent/ă al liceului, universităţii, masteratului (în dependenţă pentru fiecare) totuşi, de multe ori simţi că mai ai nevoie de ceva.

Eu, spre exemplu, sunt masterandă în comunicare şi relaţii publice, dar soarta a făcut ca timp de trei ani să profesez intens jurnalismul şi credeţi-mă este, totuşi, o mică diferenţă.

Ei, dar mă bucur enorm că am revenit în comunicare, fiind PR Managerul Fundaţiei “Viorica Nagacevschi”, organizând mai multe evenimente, lansare de videoclip a interpreţilor: Victoria Lungu, Geta Burlacu, Corinţa Ţepeş, a formaţiei “Taraf Lăutăresc”, etc. De asemenea, şi administrarea şcolii de business şi maniere elegante “ABeZe” este o experienţă de nedescris.

Bun, eu chiar sunt norocoasă pentru că fac ceea ce mi-a plăcut dintotdeauna, dar zecile de mii de tineri care finisează studiile şi nu ştiu ce să facă şi unde să se ducă. Vorbind despre şcoală pot să menţionez că sunt mai multe cursuri, care se petrec după amiază, de bune maniere (o lună, de 2 ori pe săptămână), ore de dicţie  (de 2 ori pe săptămână, dar se achită lunar), administrarea afacerilor (2 luni, de 2 ori pe săptămână) sau curs individual de psihologie motivaţională. Lectorii sunt persoane bune în domeniile lor care într-adevăr au cu ce se mândri.

Dacă ţi-am provocat interes şi vrei să urmezi vreun curs de la şcoală, te rog, să ne scrii aici sme.abeze@gmail.com sau poţi veni la sediul nostru str. V. Pârcălab 45, et. 4, of, 407, abeze.md.

Lasă un răspuns

