RSS

Erou la 9 ani! Aşa ceva doar în „kino”

01 Mar

Mii de emoţii într-o singură zi, tot atâtea bucurii şi alte zeci de mulţumiri. Totul datorită unei acţiuni de binefacere organizată pentru Fundaţia „Viorica Nagacevschi”, în ultima zi de iarnă, 29 februarie.

Mihai Mutoi, băiatul care a surprins o ţară întreagă salvând de la înec un câine, că el este eroul principal, la început nu înţelegea ce se petrece, spunând că are impresia că se află într-o poveste, că nu a mai fost niciodată la Chişinău şi totul îi pare minunat. Probabil nu este obişnuit să se deplaseze cu maşina pentru că se uita mirat, verifica, întreba, apăsa pe butoane J era tare nostim, menţionând că a văzut în „kino” cum mergeau aşa cu viteză oamenii.

Sunt bucuroasă pentru că am reuşit să organizăm o zi cu adevărat specială. De dimineaţă am avut o întâlnire cu ministrul Apărăii, Vitalie Marinuţa care i-a oferit o diplomă de merit şi dulciuri. A fost încântat, deşi nu prea înţelegea foarte bine ce petrece şi era aşa emoţionat că a spus cu greu „mulţumesc”. Apoi am mers la un magazin de haine pentru copii unde ne aşteptau membrii unei Asociaţiei şi i-au cumpărat tot ce a vrut copilul de numai 9 ani. Imediat am mers la McDonald’s şi a avut posibilitatea să aleagă ce-şi doreşte. Atunci când a fost întrebat dacă vrea să meargă la bowling a rămas mut pentru câteva clipe, pentru că, de fapt, nici nu ştia ce înseamnă aceasta şi cum va fi. A intrat repede în rol şi chiar din prima oră de joc a strivit toate popicele, sincer, recunosc eu de câte ori am jucat încă n-am reuşit aşa performanţă.

Distracţia nu a durat prea mult deoarece ne aştepta maşina cu girofar de la MAI pentru a merge la batalionul central al Departamentului Protecţiei Civile şi Situaţii Excepţionale unde eroul a avut parte de alte surprize frumoase. I s-a făcut o demonstraţie de cum se lucrează în situaţiile de risc, dar şi i s-a oferit o diplomă pentru curaj.

A mai făcut o faptă bună „padruşca” mea de suflet, Viorica Nagacevschi, pentru care am tot respectul.

Amintesc că, Mihăiţă Mutoi din satul Cosăuţi, Soroca, cu 2 săptămâni în urmă, a fost salvat de câţiva oameni, după ce a căzut sub gheaţă încercând să salveze un câine, care se zbătea în apa.

Material publicat şi pe site-ul PERFECTE.MD

 
Un comentariu

Scris de pe 1 Martie 2012 în Trăiri

 

Etichete: , , , , ,

One response to “Erou la 9 ani! Aşa ceva doar în „kino”

  1. Max Ciudin

    10 Martie 2012 at 12:23

    Băiatul e bravo!

     

Lasă un răspuns

 
