RSS

Sfârşit de an şi un nou început

21 Ian

Îmi plac la nebunie clipele frumoase. Le aştept zilnic să-mi păşească pragul. Le accept fără a-mi bate la uşă şi fără a mă anunţa preventiv. Ador stările în care fericirea pluteşte în aer, iar gândurile pozitive stau mână în mână cu bucuria.

Mereu îmi doresc ceva nou, o schimbare, un nou început. Deşi, sunt dificile începuturile sunt frumoase, sunt interesante, au un specific aparte şi suntem curioşi să descoperim mai mult şi mai mult.

În 2011 am avut parte de multe începuturi şi toate cu succes. A fost un an mai mult ca interesant şi decisiv pentru mine. A fost un an în care am luat multe decizii importante, în care mi-am făcut ordine în agenda telefonică şi în lista de prieteni. A fost un an dur care m-a schimbat foarte mult.

La sfârşit de an când am făcut bilanţul celor întâmplate am rămas puţin surprinsă de farmecul momentelor petrecute. De cât de multe s-au întâmplat într-un an. În noaptea de revelion am fost invitată la postul naţional de radio pentru a povesti despre reuşitele anului care a trecut, dar şi pentru a ne aminti de anii în care Moş Crăciun venea cu desaga plină împărţindu-ne daruri, etc. Au fost clipe atât de plăcute şi de memorabile că îmi doresc să se mai repete.

Tot în seara dintre ani sunt obişnuită să-mi pun dorinţe, să visez la ele, pentru ca într-un târziu să se împlinească. Păstrez cu sfinţenie această tradiţie şi cred că, totuşi, este cineva care îmi aude dorinţele şi le îndeplineşte. Tot atunci am petrecut împreună, doar noi doi şi ne-am pus dorinţe…

Noul an a venit cu noi începuturi. Deocamdată sunt dintre cele mai plăcute, sper aşa să continui până la alte începuturi. Mi-am propus multe schimbări. Îmi doresc multe realizări… şi, cu siguranţă, vor fi. Sunt sigură că voi obţine rezultate frumoase de care voi fi nu doar eu mândră. Aştept cu nerăbdare clipa în care voi face bilanţul anului 2012… Dar voi vă doriţi noi începuturi?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 21 Ianuarie 2012 în Trăiri

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
