Code Noir – un club de suflet din inima Chişinăului

Înainte de Revelion am fost invitaţi (eu şi iubitul meu) la deschiderea clubului „Code Noir” din centrul capitalei. Un local plăcut, cu o atmosferă liniştită, cu un design interesant unde se cântă cele mai cunoscute piese de cei care doresc să-şi pună vocea la contribuţie.

Un spaţiu comod şi foarte drăguţ, cât mai mult confort şi dorinţa revenirii. Asta şi-a propus patronul clubului Artur Alexeev, un tânăr ambiţios de nici 25 de ani.  Ideea de a deschide acest club, spune Artur, i-a venit din ambiţia de a realiza ceva frumos, unde ar putea pune mult suflet pentru ca fiecare să se simtă bine. Astfel, timp de jumătate de an a văzut îndeplinit scopul său.

„De ce să merg să mă distrez în alte cluburi, dacă îl pot face pe al meu”, îmi spune Artur, recunoscând că la moment este cea mai importantă preocupare pentru el. Deşi petrece puţin timp acolo, pentru că mai are şi alte afaceri, totul este bine pus la punct, pentru că a ales personalul cu mare atenţie.

Tânărul director îmi explică că îşi doreşte ca cei care vin să se odihnească în club să spună doar cuvinte de bine, de aceea mizează pe preţuri accesibile şi pe o deservire de calitate.

În seara deschiderii cei prezenţi au avut parte de un program special cu invitaţi de seamă care au creat o atmosferă de sărbătoare. Din capul mesei nu a lipsit nici şampania şi voia bună, nici felicitările şi urările de bine.

În concluzie pot spune că succesul îl creăm noi, zi de zi. Faptă cu faptă clădim cariera vieţii cu siguranţă şi încredere. Nu trebuie să avem regrete, nu trebuie să medităm la nesfârşit asupra a ceea ce deja nu mai există. Viitorul este cel care ne aşteaptă în faţă, cel care ne întinde mâna pentru a merge cu paşi grăbiţi înainte.

Lasă un răspuns

