RSS

Enigma Leilor (EL)

25 Dec

Leul – „regele junglei” este protectorul familiei sale, fiind un simbol ce apare des în heraldica familiilor regale și cavaleriei. Potrivit Wikipedia, nici un alt animal nu a primit mai multă atenție în artă și literatură.

Bărbaţii născuţi sub acest semn zodiacal vor rămâne pentru totdeauna o enigmă, un mister frumos ce merită mereu să fie descoperit. El doreşte să fie apreciat oriunde s-ar afla, iar femeile îl găsesc atrăgător. Se pare că nu-i plac înfrângerile, dar ştie foarte bine să le transforme în victorie. Este o persoană deşteaptă, un prieten valoros şi îi place să-şi asume riscuri. Dacă este vorba de dragoste trebuie să se aprindă scântei, pentru că ştie să iubească cu adevărat o singură femeie.

Din experienţa mea pot să confirm că este o plăcere să ai alături o asemenea persoană. El ştie să ia decizii importante, să fie drăgostos şi foarte atent. Recent am auzit o discuţie între doi îndrăgostiţi, el fiind în zodia leu.

El: Te sărut scumpete mică şi plăpândă şi nu uita să visezi frumos. La noapte o să dorm bine, chiar dacă nu vei fi lângă mine. Ştii de ce? Pentru că o să mă gândesc la tine. Tu eşti specială pentru mine.

Ea: Te sărut iubirea mea, mi-i dor enorm. Dacă n-ai fi tu aşa deosebit crede-mă că nici eu n-aş fi aşa, tu eşti cel mai scump şi drag omuleţ.

El: Te îmbrăţişez strâns iubire.

Ea: Eu îţi răspund respectuos şi cu dăruire.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 Decembrie 2011 în Pur şi Simplu

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
