RSS

Persoane de milioane din viaţa noastră

25 Noi

Prieten(i), prietenie, prietenos/prietenoasă…

Seninătatea şi farmecul acestor cuvinte nu poate fi descrisă dacă nu există o astfel de relaţie. Cum ar fi dacă n-ar exista ei, ele, dacă n-am fi prietenoşi? Dacă nu ne-am împărtăşi bucuriile şi durerile cu cei dragi?

Sunt clipe în viaţă care merită să fie trăite alături de persoane de milioane din viaţa noastră. Vineri seara mi-am petrecut-o cu prietena mea de suflet, Viorica Nagacevschi. Mai întâi am mers la prezentarea colecţiei de rame a renumitului brand „Tiffany&Co”, distribuit, în exclusivitate, la „Felicia Optic Center”, unde a fost lume foarte selectă, după care am mers la povestiri şi sfaturi într-un local unde am savurat din bucătăria tradiţională japoneză – sushi.

La prezentare cineva m-a întrebat: V. Nagacevschi este mama ta? M-a surprins întrebarea, dar poate avem ceva mai mult în comun, dacă tot am creat această impresie.

Atâta înţelepciune, atâta putere şi atâta mister are femeia cu nume de floare „Viorica” că mă ajută şi pe mine mereu să trec peste toate nedreptăţile care se ivesc în calea mea. Sigur, am mai obţinut câteva sfaturi şi câteva îndrumări la unele idei care urmează să le pun în practică.

A fost o seară plăcută şi mâine va fi la fel… voi merge la botez, sunt naşă. Voi mai avea un finuţ, Dumitraş, deja al treilea.

 
Un comentariu

Scris de pe 25 Noiembrie 2011 în Trăiri

 

Etichete: ,

One response to “Persoane de milioane din viaţa noastră

  1. Marcela

    26 Noiembrie 2011 at 13:17

    Dorina sa-ti spun sincer chiar in pozele date aveti ceva in comun, poate si in viata… esti o norocoasa , ca ai intilnit in calea ta asa o doamna.

     

Lasă un răspuns

 
