RSS

Arta de a ne ascunde după deget!

23 Sep

Notă. Publicat şi pe allfun.md

Ce ar putea să ne mişte cu adevărat sufletul? O trădare a unui prieten, un refuz al unui coleg, o ceartă cu şeful, moartea unuia dintre apropiaţii sau cunoscuţii noştri, naşterea primului copil, cererea în căsătorie? Nu ştiu. Totul e atât de diferit că ar fi foarte dificil să pot răspunde pentru fiecare dintre cei aproape 7 miliarde de persoane de pe Terra.

Joi, 15 septembrie, spre exemplu am primit de dimineaţă o noutate atât de îmbucurătoare că am înţeles că de mult n-am mai avut aşa un „şoc”. Aveam impresia că totul de o perioadă bună de timp decurge atât de liniştit şi de neinteresant că deja mă obişnuisem. A doua zi, un alt şoc puternic m-a făcut să înţeleg că sunt vie, că reprezint ceva şi că viaţa, în sfârşit, îmi face şi mie surprize.

Vorbind despre ultima întâmplare nu e atât de fericită, dar, în sfârşit am înţeles că totul, dar absolut totul ce ni se întâmplă în viaţă exact aşa trebuie să fie. De câte ori ne certăm cu viaţa, ne supărăm că e nedreaptă cu noi, o scoatem după uşă, dar ea intră pe geam, o stropim cu aghiazmă şi totul revine la normal.

Fiecare întâmplare te ridică şi îţi dă puteri să fii mai bun/ă, să-ţi doreşti mai mult, să tinzi la ceva mai „util”. Dacă nu ar exista Cel de Sus cu siguranţă nu am reuşi nimic, de aceea trebuie să ştim că este cineva care se gândeşte mereu la noi şi trebuie să-i mulţumim pentru fiecare întâmplare din viaţa noastră. Pentru că doar dacă tinzi, dacă doreşti, dacă îţi asumi riscurile numai aşa vei obţine performanţe.

Mulţumesc celor care au fost alături de mine timp de 8 luni, celor care vor să facă ceva. Dorim schimbări şi vom face schimbări!   

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Septembrie 2011 în Gînduri

 

Lasă un răspuns

 
