RSS

Felii de viaţă

22 Sep

Orice întâlnire cu persoane dragi mă face să fiu mai optimistă şi să „fur” din gândurile lor pozitive.

La întâlnirea de aseară cu Ana, Alina, Rodica, o parte dintre fetele de la „Clubul prietenelor” (deschis solemn la începutul lunii septembrie cu un pahar de şampanie) printre zâmbete şi povestiri despre prima iubire, primul sărut, despre zecile de năzbâtii făcute de la grădiniţă până la facultate, Rodica a povestit un caz cutremurător care ne-a ridicat doza de optimism şi mai mult.

Am râs atât de mult, am bârfit, am aflat care şi ce „porecle” avea, câte scrisori amoroase a primit fiecare şi în ce mod erau trimise, cine era poştaşul, cum a fost atunci… cum este acum. A fost frumos, a fost totul altfel. De fapt, datorită acestei întâlniri am răscolit în desaga cu amintiri şi am scos de la naftalină cele mai picante întâmplări din viaţa noastră. Poate şi pentru că eram mai puţine fete ca de obicei ne-am permis să ne delectăm cu unele intimităţi care nu le spui oricând. Merci fetelor pentru o seară de suflet!🙂

Dacă la întâlnirea precedentă, de miercurea trecută, a fost o atmosferă de distracţie, am primit şi un cocktail gratis, acum a fost una mai liniştită.

Revenind la istorioară… aceasta cu siguranţă ne-a dat şi mai mult curaj de viaţă. Rodica a vorbit despre o femeie bolnavă de cancer, cu două fete mari şi un soţ foarte bogat, ceea ce i-a permis să fie operată în străinătate. Acum se pare că femeia îşi revine şi în timp ce ar trebui să stea liniştită, ea a decis să-şi petreacă viaţa în alt mod. Totuşi perioada de recuperare durează, nu este atât de uşor să treci peste o boală atât de grea. Între timp femeia, pentru a nu „da mâna” cu pesimismul a decis să-şi deschidă o afacere. Alege cu grijă totul pentru a deschide afacerea cât mai curând, motiv ce-i dă speranţă şi mai mare de a merge înainte.

De „aici” şi până „dincolo” este doar un pas, totuşi trebuie să luptăm cu optimism şi cu putere pentru orice, dar să nu ne speriem de la cea mai mică zgârîetură şi să ne plângem de una sau de alta. Aşa cum îmi spune deseori mie o prietenă bună: „năsucul sus şi înainte….”, de fapt asta trebuie să fie în mintea tuturor.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Septembrie 2011 în Trăiri

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
