RSS

„Ia-mă acasă!”

21 Sep

Deseori se întâmplă să fii pus în situaţia în care să nu ştii ce cadou să cumperi. Dacă este de genul feminin (mmmmmm parcă e mai uşor), dacă este de genul masculin (mmmmmmm parcă tot nu e aşa greu), dar, de fapt, atunci când mergi la magazinele pline cu de toate, doar ce îţi trebuie nu este, te enervezi şi cumperi la întâmplare ceva sau deja cea mai neplăcută variantă: bani în plic. Însă, fiecare se bucură de un cadou oferit cu gust, care îl reprezintă cât de puţin, pe cel care îl primeşte.

Ei, din atare motiv, vreau să vă spun că eu am găsit o soluţie şi încă una fantastică. Zilele trecute am fost într-o situaţie similară şi în criză de timp am încercat să găsesc o soluţie. Am fost la magazinul Home Center, situat pe str. Columna intersecţie cu str. Eminescu şi am găsit imediat ce îmi trebuia şi am zis că de fiecare dată când voi avea nevoie voi merge şi voi îndruma şi pe alţii să o facă.

Pe scurt, magazinul este dotat cu lucruri frumoase, pentru casă, multe dintre ele realizate manual pentru toate gusturile şi vârstele. Aşezat cu mult gust, fiecare obiect aşteaptă cuminte să fie luat acasă şi uitându-te mai atent la ele ai impresia că vorbesc „ia-mă cu tine acasă”, „eu vreau să fiu parte din decorul tău interior”. Se bucură de fiecare vizitator sau potenţial cumpărător şi le zâmbesc cât pot ele de mult, mă refer la lucrurile din interiorul magazinului (coşuri confecţionate din lozie şi raton, seturi din ceramică pentru camera de baie, prosoape, lenjerie de pat, pahare, ghiveciuri).

În special mi-a atras atenţia felicitările handmade, seturile de veselă, ramele pentru fotografii. Dacă mă întrebaţi de preţuri, vă spun că nu sunt exagerate, sunt pentru persoanele cu venituri medii spre înalte. Dar, ceea ce pot spune este că darul oferit din acest magazin va fi pus la un loc de cinste🙂.

P.S. „Şefele”🙂 magazinului îmi sunt nişte persoane foarte dragi şi care pun mult suflet în tot ceea ce fac, din atare motiv spun cu certitudine dacă veţi merge odată la Home Center veţi dori să o faceţi şi a doua oară. Aveţi cuvântul meu!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 21 Septembrie 2011 în Pur şi Simplu

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
