RSS

Luminiţa de la sfârşitul tunelului

18 Sep

Priveam alene pe geam şi dusă în lumea amintirilor simt că cineva încearcă să vorbească cu mine. Nu vreau să răspund, sunt prea ocupată cu gândurile mele. Totuşi, văd că insistă, atunci încerc să fiu amabilă şi întorc capul.

Nu văd nici o persoană. Mă uit mai atent. Nu este nici o răsuflare, dar lângă mine pe pervaz era o iasomie plăcut mirositoare cu floricele imaculat de albe care încerca să-mi comunice ceva. Mă apropii şi încerc să vorbesc cu ea, de fapt, cum obişnuiesc să fac cu toate florile din casa mea. Îmi plac florile de cameră, cel mai mult îmi place să comunic cu ele, asta îmi dă o doză de putere, iar dragostea pe care o primesc în dar de la ele mă face să fiu fericită.

Am început să comunicăm într-o limbă nescrisă. O priveam atent şi ea parcă îmi zâmbea, parcă îşi arăta dragostea ei faţă de ceea ce o înconjoară. Mereu, noi oamenii, ne plângem pe fleacuri, pe lucruri care pot fi rezolvate destul de uşor. Ele, însă, nu sunt ca noi, oamenii, sunt diferite se bucură de fiecare zi aşa de parcă ar fi ultima. Mi-aş dori să fiu o floare, mi-ar plăcea să nu am gânduri, dorinţe, măcar pentru câteva minute, să pot trăi din plin cu ceea ce am şi cu ceea ce îmi oferă prezentul.

Vreau să fiu FERICITĂ. Mulţumesc pentru ceea ce am în prezent. Pentru că tatăl meu are mereu grijă să ne întâlnească cu bucate gustoase, pentru că mama ştie mereu să ne spună o vorbă bună, pentru că sora mea este cea mai înţelegătoare şi deşteaptă soră, pentru că am un bunic, unicul dintre veteranii celui de-al doilea război mondial din satul nostru, pentru că am o prietenă de suflet care mă ajută mereu. Vă iubesc pe toţi!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 18 Septembrie 2011 în Pur şi Simplu

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
