RSS

„Iartă-mă”

31 Aug

Iartă-mă, ţi-e părul alb înzăpezit,

Iartă-mă, că lângă tine eu nu sânt,

Iartă-mă, cu ochii stai mereu la drum,

Iartă-mă, de-atâta timp nu ne văzum. (Ion şi Doina Aldea-Teodorovici, „Iartă-mă”)

Cred că am avut câteva rânduri bune de emoţii puternice, aseară, la concertul dedicat Zilei Limbii Române de la Palatul Național.

Cântecele au fost interpretate de tineri talentaţi care răscoleau profund sufletele celor prezenți în sală, marea majoritate dintre care au fost în centrul evenimentelor din vara anului 1989.

Am discutat cu câteva persoane care luptau pentru schimbare atunci spunându-mi: cântecul ”O libertate, sfântă libertate” îl cântau așezați în genunchi.

Astfel, Cristi Aldea-Teodorovici, formaţia „Akord”, Angelica Vasilcov, Olga Busuioc şi Igor Stribiţchi, Valentina Naforniţă şi Mihai Dogotari, Cristina Pintilie, Tania Cergă, Gicu Cimbir, Serj Kuzenkoff, acompaniați de Orchestra Națională de Cameră au fost aplaudați minute în șir pentru interpretarea lor extraordinară.

Spectacolul a fost întregit de evoluarea maeştrilor: Eugen Doga, Vasie Iovu, Ilian Gârneţ, precum şi a Corului Naţional de Cameră, conducător Ilona Stepan, a clubului de dans „Codreanca”, Alex Calancea Band, etc.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 31 August 2011 în Gînduri

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
