RSS

Despre blog la radio Naţional

28 Aug

Blogosfera cu Rodion aşa se numeşte emisiunea de la postul naţional de radio din Chişinău unde am fost invitată vineri, 26 august, o oră în direct.

A fost o atmosferă aşa de plăcută şi liniştită în care am dezvăluit secretele din materialele publicate pe blogul meu încât a fost prea puţin o oră să discutăm la cât de multe întrebări veneau de la radioascultători.

În cadrul emisiunii i-am promis ceva lui Rodion, prezentatorului, după ce el m-a întrebat de ce nu public o carte cu povestiri după atâtea materiale interesante de pe blog. Am spus că le adun pe viitor pe cele mai interesante şi le public, că cică spune lumea că ce zice el se adevereşte şi i-am promis că voi scrie după care revenim peste ani şi vedem reuşitele şi ce prezicător bun este🙂.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 28 August 2011 în Pur şi Simplu

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
