RSS

Oare de ce are întotdeauna dreptate?

18 Aug

De mai bine de doi ani am o prietenă foarte bună. Poate nu e chiar o prietenă, dar e ceva mai mult. Are întotdeauna dreptate. Oare de ce?

Îi voi fi mereu recunoscătoare pentru grija pe care mi-o poartă şi pentru faptul că mă ajută foarte mult, dar şi pentru faptul că crede în mine şi mă încurajează.

Am interacţionat uşor chiar de la început. Îmi oferă mii de sfaturi, îmi spune chiar de la începutul ideii mele cum se va sfârşi şi cel mai important că are dreptate. Nu pot să uit cu câte emoţii, la început, am mers împreună la mai multe petreceri mondene, îmi făcea cunoştinţă cu oamenii importanţi pe care îi vedem doar la TV. Dar ce poate fi mai util decât o recomandare de la o persoană cunoscută şi importantă în societate.

Aşa am „intrat” foarte uşor în cercul beaumonde-ului de la noi, fapt ce m-a ajutat enorm în profesia mea, doar atunci eram la început.

Îi rămân recunoscătoare, pentru că, şi după ultima discuţie din zilele trecute, a avut din nou dreptate.

De fapt, de cele mai multe ori am impresia că mă vede ca pe un copil al ei, îmi dă sfaturi, mă ceartă, se bucură pentru reuşitele mele şi eu sunt enorm de fericită şi aşa vreau să cred că va fi mereu.

Viorica Nagacevschi – poate nu e chiar o prietenă, dar e ceva mai mult. Mulţumesc!!!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 18 August 2011 în Gînduri

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
