RSS

Răsfăţ regesc la baia turcească. Recomand :)

15 Aug

După sute de ore de muncă, după multe, multe griji şi situaţii din timpul anului, după nopţi nedormite din anumite motive, ce poate fi mai plăcut decât o vacanţă pe malul mării, sub umbrelă, pe un şezlong câteva zile la rând fără a avea vreo grijă. Sigur doar să faci baie, să mergi la masă şi la distracţii.

Ei, şi dacă am ajuns în Turcia, păcat ar fi să nu merg la baia lor renumită „Baia turcească”. Apoi să vă spun că mai sunt şi alte zeci de plăceri, dar atâta relaxare cât primeşti acolo, rareori pot să găseşti în altă parte.

De cum am trecut pragul salonului, am uitat de toate. Imediat am fost serviţi regeşte: cu ceaiuri bune naturale, cu masajuri de tot felul, cu jacuzzi şi saune de vreo 3 tipuri. Detaliat vorbind am mers în saună, după care în jacuzzi, au mai urmat încă 2 tipuri de saune una cu miros de mintă şi alta cu raze ultraviolete, după care ne-au curăţat pielea binişor şi ne-au făcut un pre masaj cu renumita lor baie în spumă, iar între timp făceam câteva duşuri şi eram acoperiţi cu prosoape foarte calde.

După toate procedurile una mai plăcută ca alta a urmat masajul propriu-zis cu ulei şi, în final, mi-au aplicat o mască pentru faţă, avea o culoare cam stranie, dar … aveam o piele fină şi catifelată.

Am fost răsfăţată regeşte, iar senzaţia v-a persista încă mult timp pe pielea mea. Merită să încercaţi!!!

 
Un comentariu

Scris de pe 15 August 2011 în Trăiri

 

Etichete: , , ,

One response to “Răsfăţ regesc la baia turcească. Recomand :)

  1. Alexandrina

    15 August 2011 at 22:35

    TE INVIDIEZ🙂 atit pot sa spun, ma bucur ca te-ai odihnit si ai petrecut bine timpul😀

     

Lasă un răspuns

 
