RSS

De ce nu aveți bilete?

07 Iul

Imediat ce mă apropii de ușa de la intrarea în Sala cu Orgă câteva persoane mă întreabă dacă nu cumva am bilete de vânzare. Le spun că nu. Ei îmi răspuns: ei, cum așa, de ce nu aveți?

Intru în sala arhiplină, unde are loc concertul susținut de renumitul pianist român Dan Grigore acompaniat de cunoscutul dirijor rus Misha Katz, miercuri, 6 iulie.

Maestrul a încălzit imediat atmosfera prin inconfundabilul mod de a reda sunetele de pian.

De fapt, eu sunt de două ori mai norocoasă, unu: pentru că am fost la concert, doi: pentru că am reușit să realizez un interviu în exclusivitate, plus că am avut permisiunea să filmez și din timpul repetițiilor, din ajunul spectacolului.

Cuvintele sunt inutile…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Iulie 2011 în Trăiri

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
