RSS

Sfaturi UTILE pentru depresivi

27 Iun

Cât de des cereţi sfatul cuiva? Cât de des apelaţi la un psiholog?

Cred că nu vă pare prea deplasat dacă vă întreb cât de des cereţi sfaturi unui prieten, unei rude sau unuia dintre părinţi? Dar de câte ori aţi apelat la sfatul unui psiholog? Pentru că de multe ori simţim nevoia de a vorbi cu cineva, dar fără a mai şti după aceea încă, cel puţin, vreo 10 persoane.

Ei, dacă ai avut măcar o dată astfel de stare pot să îţi spun că ştiu pe cineva. Se numeşte Iulia Avram. Este o femeie computer: poate să cunoască tot atunci când te vede în faţă şi uită totul imediat ce ai ieşit din cabinetul ei spaţios, amenajat într-un stil simplu, dar tare drăguţ.

Cu ea poţi discuta orice şi te poate ajuta foarte mult. Pentru mine şedinţa cu ea a fost ca o boare de aer curat în viaţa mea care mi-a suflat uşor îndoielile, nesiguranţa şi tot ce mai aveam eu negativ. După finisarea şedinţei m-am simţit total altfel, am simţit o lumină, mai bine zis o căldură în suflet sau o lumânare micuţă care s-a aprins în sufletul meu şi care îmi luminează calea şi acţiunile mele.

Este adepta gândirii pozitive, gândire de care are nevoie fiecare dintre noi, este o persoană care inspiră atâta încredere şi menţionează necontenit că trebuie să credem în ceea ce ne propunem să facem, pentru că numai aşa vom reuşi să schimbăm şi munţii din loc.

Cît de frumos este să te trezeşti dimineaţa, să nu pui prea multe întrebări, să nu analizezi prea mult, dar să faci lucrurile elementare şi să te bucuri de ceea ce faci. Cît de minunat este să ai încredere în tine.

Ştiu, este foarte dificil la început, poate chiar să îţi pară imposibil aşa ceva, că nu depinde de tine ceea ce urmează, dar în cea mai mare măsură, totul depinde de dorinţele şi de gândurile noastre.

Din momentul în care am început să cred în materializarea gândurilor au început să mi se întâmple lucruri destul de ciudate. După care am înţeles că nu trebuie să le găsesc explicaţie la moment pentru că tot, dar absolut tot ce ni se întâmplă în viaţă are o explicaţie, un sens, o valoare. Noi, suntem obligaţi să primim totul aşa cum este şi cu bine şi cu rău, pentru că din toate avem câte ceva de învăţat. Fiecare experienţă este parte din viaţa noastră şi dacă ni se întâmplă, cu siguranţă aşa trebuie să fie. Acceptăm, ne mulţumim, ne rugăm şi mergem mai departe. Asta este legea vieţii. Fiecare om este produsul gândirii sale.

Se spune că gândirea pozitivă, întărită de fraze încurajatoare, ne ajută să ne îndeplinim visele, făcându-ne să sesizăm lucruri pe care înainte nici nu eram destoinici să le gândim măcar. Important ca ele să fie repetate regulat şi cât mai des posibil. Numai încetând de a mai gîndi negativ, ele vor pieri de moarte bună, din cauză că nu au mai fost alimentate.

Dragii mei, spargeţi gheaţa şi ieşiţi la suprafaţă, vedeţi viaţa cu alţi ochi, şi nu staţi închişi în propria găoace, şi trişti, şi plictisiţi, şi nedumeriţi de tot ce se întâmplă în jurul vostru.

Tu meriţi să ai o viaţă plină de emoţii pozitive şi frumoasă aşa cum îţi doreşti!

 
3 comentarii

Scris de pe 27 Iunie 2011 în Trăiri

 

Etichete:

3 responses to “Sfaturi UTILE pentru depresivi

  1. Sergiu Ungureanu

    27 Iunie 2011 at 23:24

    Asa e societatea noastra, nu foarte deschisa. De mici am fost invatati sa ne rezolvam singuri problemele, sa nu ne plangem. Ne-au sugerat parintii ca „pe nimeni nu intereseaza problemele tale”. Si astfel suntem atat de multi, dar in acelasi timp atat de singuri.

    Bine punctat. Bravo Dorina.

     
  2. Olivia

    14 Martie 2012 at 15:23

    Cum pot sa o gasesc pe doamna psiholog Iulia Avram?

     
  3. Dorina

    15 Martie 2012 at 7:43

    Olivia scrie-mi la adresa dorarsene@gmail.com si iti dau detalii, O zi buna🙂

     

Lasă un răspuns

 
