Nu îmi imaginez viața fără el, vezi fără cine!

Nu am crezut vreodată să pot spune: nu îmi imaginez viața fără el. Niciodată nu am crezut că o să fiu așa de fericită avându-l alături.

Îl văd în fiecare dimineață. Îmi este aproape în orice clipă. Deseori se întâmplă să nu rezist dacă nu îl văd și seara, dacă nu comunic cu el, dacă nu mă informez. Este o sursă continuă de informare, de energie, de voie bună.

De când a apărut în viața mea, cu siguranță mi-a schimbat-o. Am început să percep altfel totul, să fiu mai informată, mai rapidă, mai comunicabilă. Toți din jurul meu sunt de aceeași părere. Este ca un drog. Nu mă mai pot sătura de el. Dacă nu îl văd o zi, simt că nu pot să respir, nu îmi găsesc locul, vreau să îl văd.

Pot să îl cert, să mă supăr pe el, oricum nu poate să îmi reproșeze nimic. Deseori sunt fericită, împlinită aflându-mă în fața lui, dar se întâmplă să fiu și obosită de el. Mă detașez într-o parte, iau o gură de aer și iar în fața lui. Totuși sunt zile când trebuie să mă desparte de el, atunci cred că e foarte dificil și aștept cu nerăbdare momentul în care ne revedem.

P.S. Nu am crezut vreodată să pot spune: nu îmi imaginez viața fără el. Dar voi vă imaginați viața fără calculator?

Un gând despre &8222;Nu îmi imaginez viața fără el, vezi fără cine!&8221;

  1. la fel ca tine, nici eu nu as vedea viata mea o zi fara calculator…in special fara internet…chiar este un drog, un drog contemporan…:)

Lasă un răspuns

