RSS

No comment: Interviu cu Prințesa Marina Sturdza

14 Mai

Dacă acum o săptămână scriam pe blog despre cum ar fi dacă aş fi prinţesă, uite că astăzi pot scrie, mândră şi împlinită, că într-un timp foarte scurt, am reuşit, cel puţin, să discut pe îndelete cu o prinţesă. Prinţesa Marina Sturdza din România, o femeie de o eleganţă aparte, de o simplitate de învidiat, cu maniere bine puse la punct mi-a răspuns la toate întrebările adresate de mine.

Sunt extrem de fericită de alegerea făcută în materie de profesie. Încă de pe când eram copil mi-am dorit necontenit să devin jurnalist. Astfel, am avut plăcerea să o am în calitate de intervievată, timp de două ore, pe Prinţesa Marina Sturdza. Trebuie să recunosc, cei care m-au văzut în ziua în care am filmat aproape că nu mă recunoşteau. Eram atât de fericită, exaltată, impresionată, mulțumită, împlinită, uimită.

Sincer m-am îmbolnăvit de puterea şi siguranţa care o emană Prinţesa. O ascultam cu nesat, am inhalat tot ce se putea, am întrebat tot ce se putea, am primit răspunsuri frumoase şi sincere, ceea ce m-a bucurat enorm. Sunt exaltată pentru că şi Prinţesa a rămas mulţumită de interviu. Înainte de a începe filmările i-am arătat întrebările. Am pregătit 2 foi A4. S-a uitat la prima foaie şi mi-a spus: „văd că întrebările sunt bine pregătite şi interesante, am încredere că o să fie bine”. Deja e bine. Ce poţi să îţi mai doreşti pe moment?

După interviu, vorbind cu cineva din anturajul Prințesei, mi-a spus că i-a plăcut derularea interviului. Cred că ar fi o realizare importantă pentru fiecare să auzi vorbe bune despre prestaţia persoanei tale.

Ușor, ușor mi-am revenit. Am început să simt pământul sub picioare și să pregătesc un alt interviu…


 
Scrie un comentariu

Scris de pe 14 Mai 2011 în Trăiri

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
