Cum ar fi dacă m-aş căsători cu un bărbat foarte ocupat?

În una din emisiunile realizate de mine la portalul naţional de ştiri arena.md am avut plăcerea să o am în calitate de intervievată pe Dina Ghimpu, director general al direcției politici și strategii culturale al Ministerului Culturii, critic de teatru.

O femeie extrem de inteligentă şi foarte interesantă. Mi-a oferit multe sfaturi utile, mi-a citit poezii frumoase de dragoste, scrise de ea, aşa, pe nerăsuflate, în special în liniştea nopţii „în poezie ca şi în dragoste nu poţi minţi”. Cel mai mult mă bucur de discuţia despre familie, mi-a spus un truc simplu care îl foloseşte soţul ei, Mihai Ghimpu, preşedintele PL, care poate fi folosit, cu uşurinţă, de mai mulţi bărbaţi. Cică, atunci când vine mai târziu acasă „îmi aduce ciocolată, ca să mă îmbuneze„, îi dăruie flori, „oriunde pleacă îmi aduce o floare„. Gesturi simple, dar enorm de plăcute.

Mi-a vorbit cu atâta drag de soţul ei, de familie, încât mi-a venit ideea de a o întreba: dacă ar fi să mă căsătoresc cu un bărbat foarte ocupat, mi-ar recomanda acest lucru? Răspunsul, foarte înţelept, poate fi văzut în filmuleţ.

P.S. Şi, iar, am ajuns la concluzia: dacă dragoste nu e, nimic nu e!


Lasă un răspuns

