Vineri, 22 aprilie: m-am regăsit pe mine

Suntem în forfota pregătirilor de sfintele sărbători de Paște, este ultima zi de lucru din săptămână, sunt grăbită să realizez ştirea de la conferinţa de presă, Valentina Ursu, autoarea emisiunii La sfârşit de săptămână cu Europa Liberă, emisiune care are şi rubrica Jurnal Săptămânal, îmi spune că la ora 16:00 trebuie să fiu la radio pentru a citi jurnalul. Uff! E o zi…

Totuşi, e o zi super fericită. După ce verific încă o dată textul despre tot ce am realizat în această săptămână luminată, merg şi îl imprim. Pentru cei care nu cunosc ce înseamnă „Jurnal săptămânal” vă spun că este o rubrică care durează 5 minute, dar unde îţi spui toate trăirile din fiecare zi a săptămânii în care eşti protagonistul emisiunii. Eu am avut această posibilitate în perioada 18-22 aprilie.

De fapt, această idee m-a inspirat, motivându-mă să deschid jurnalul de suflet, acest blog, pe care îl frunzăriţi. De mult timp nu am mai realizat ceva pentru mine, organizez tot felul de conferinţe, emisiuni, interviuri, evenimente, dar am uitat… de mine. Acum, însă, am decis ca în ziua în care voi citi jurnalul la radio voi face public şi blogul, scop pe care l-am realizat.

Mulţumesc bunului prieten care mă ajută în toate!      

Este vinerea seacă, vinerea luminată când ne punem gândurile în ordine, când ne cerem iertare, când facem pe cei de lângă noi fericiți. Domnul să ne binecuvânteze! Un Paște Fericit!

3 gânduri despre &8222;Vineri, 22 aprilie: m-am regăsit pe mine&8221;

  1. Un Paşte fericit Dorina şi fie ca toate bunele intenţii să le realizezi. Cât priveşte blogul, atunci eu nu am nicio îndoială că acesta te va ajuta în activitatea de juranlist, precum şi în comunicarea cu publicul larg. Am ajuns la o etapă în care nu mai credem sută la sută într-o instituţie mass-media, însă într-o măsură mai mare putem avea încredere într-un jurnalist care este obiectiv şi echidistant.

Lasă un răspuns

